Subject: Re: Pärnu mnt 539 - Kaeveluba
From: "Larsen Daniil" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Fri, 9 May 2025 14:03:31 +0300

Tere,

Saadan teile taotlus. Vaata palun üle kas on korrektne tehtud.

Lugupidamisega,

Daniil Larsen

Projektijuht

Connecto Eesti OÜ

Tuisu 19

11314 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 58454632

www.connecto.ee <http://www.connecto.ee/>

  _____

From: Egle Meelind <[email-masked]>
Sent: Friday, May 9, 2025 12:34
To: Larsen Daniil <[email-masked]>
Subject: FW: Pärnu mnt 539 - Kaeveluba

Tere!

Tänan Teid saadetud kirja eest.

Loa taotluse vormi leiate siit -
<https://www.transpordiamet.ee/taotlused-blanketid#tood-ja-piirangud-ma>
https://www.transpordiamet.ee/taotlused-blanketid#tood-ja-piirangud-ma

Maismaa - Tööd ja piirangud maanteel - Taotlus väljastada liiklusvälise
tegevuse luba (ehitus) tööde tegemiseks riigitee maal.

Lisasin ka manusena.

Transpordiameti hallatavate transpordimaade osas väljastab amet
täiendavalt load, kajastatud on see ka projekti kooskõlastustel.

Heade soovidega

Egle Meelind

Dokumendihaldur

Teabejuhtimise osakond

Dokumendihalduse üksus

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet

Teelise 4/ 10916 Tallinn

From: Larsen Daniil <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 9, 2025 12:03 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Pärnu mnt 539 - Kaeveluba

Tere,

Ei leidnud teie veebilehelt õiget vormi täitmiseks ja sooviksin
täpsustada: kas kaevetööde loa jaoks on vaja täita eraldi luba teie jaoks?
Saue Vallavalitsus on juba andnud loa tööde teostamiseks.

Projekt:
https://drive.google.com/file/d/1x_NX8_55LQzC28fj_2CZ4YKNSZKp2HIE/view?usp
=sharing

Lugupidamisega,

Daniil Larsen

Projektijuht

Connecto Eesti OÜ

Tuisu 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 58454632

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.